Noitarinkula 19.4.2019 klo 18.00 lähtien

Hei!

Noitarinkula 2019 19.4.2019 klo 18.00 eteenpäin koko suomi mukaan radiot ja ukot akkojen kanssa mäelle mars… Tällä kertaa on PMR446 - RHA68 - radiotaajuudet

Lisää aiheesta http://www.radiohullut.net/

Itse huutelen Varissuon - pusikoista PMR446 - RHA68 … :cowboy_hat_face:

Täytyy koittaa jos sitä aktivoituu täällä suunnalla kanssa jos ei ole muuta suunnitelmia

Täällä odotellen jo 19.4.2019 klo 18.00 näyttäisi tuolloin olevan aika hyvä säätilannekin…

Noitarinkula 2019

Ilma oli mahtava, aurinko paistoi ja lämmintä oli mutta tunnin siinä seisten teki liikaa alaselälle joten pakko lähteä liikkeelle. Seuraavat vasta-asemat kuului niin PMR446 / RHA68 - radiotaajuuksilla.

Itse olin Varissuon - pusikoissa…

RHA68 - 71.100Mhz

• Arska, Hirvensalon laskettulumäki
  • NL35, Kuninkaanraitti
  • Kake, Kuningojan mäki
  • TP, Paimio

Asemat jotka kuuluivat mutta eivät minua sitten kuullut.

• Ari, Hevonlinna
  • Susi2, jossain
  • SpeedyConsales, Lahti

PMR446 - Ch8

• Arska,Hirvensalon laskettelumäki - Turku
  • NL35, Kuninkaanraitti - Lieto
  • Delta, Nunnavuori - Turku
  • Selma42, Hauninen - Raisio
  • Onxy2, Vianola - Turku
  • Beage2, Iso-Heikkilä - Turku
  • 114,Laukkavuori - Turku

Ja muut joita en muista kun kahden radiotaajuuden kanssa sekoilin.

Kiitoksia radioyhteyksistä tältä erään…

1 tykkäys

Kiitokset myös kusoista. 68:lla Susi2 kuului Hirvensaloon, mutta ei kuullut takaisin. Sama homma oli myös Rapen kanssa Vahdolta PMR446 puolella. Jonkunverran oli myös rinkulaa la puolella kanavilla 31 ja 9,

Vai CB - puolellakin oli ääntä hitsi olisi pitänyt virittää väliaikainen asema tuonne varissuon - pusikkoon…

Hei vuan! Hyvin kuului notarinki 19.4.2019 oli itselläni vahän RHA-68 kanssa ongelmia mutta sai ne illan aikaan selätettyä ja oli porukkaa mukavasti. Joo hyvin oli CB-puolellakin porukkaa kivasti.

Kiitos vuan kaikille minunkin puolestani!

Ps. CB-radion puolella olen kuulosalla silloin kun olen jossakin iltaisin autoilemassa kanavilla. 3FM tai 7AM tai 31FM niin saa tulla rupattelemaan.

Muutaman kuson sain, mutta siitä sain kiittää vain omaa ujouttani ettei enempää tullut. Oli mulla RHA68 ja PMR mukana siellä Kakskerran Nunnavuorella. Tunsin vaan jotenkin itseni idiootiksi, kun en osannut kunnolla kusoilla…jotain jännitystä. :sweat_smile:

Hei!

Delta kyllä se ujous lähtee kun mäelle menee huutelemaan… :slight_smile: