Java - FRN_Client ja Ubuntu versiot yms

Hei!

Niille jotka ovat kyllästyneet Windows - käyttöjärjestelmän tylsyyteen niin kuin minäkin niin
vaihtoehtoisesti voit käyttää Java - FRNClient - versiota Ubuntu - Linux versioissa. Itse olen testannut tämä Java -FRNClient version erilaisilla Linux - pohjilla ja olen huomannut että Ubuntussa kaikki toiminee käyttäen PulseAudiota koska jos tietokoneesi uusinta teknologiaa edustava ( 2018 - mallia ja snd_hda_intel ).

Alsa - audion kanssa voi esiintyä ongelmia jotka esiintyy käytettävän äänikortin ominaisuudesta tällä hetkellä kun tätä kirjoitan minulla käytössä Lenovo Legion T530 - pöytäkone jossa Windowsin sijaista asennettuna Ubuntu 18.04.2 LTS - jossa toimii paremmin PulseAudio.

Jos olet jo Linux - käyttäjä ja äänesi toiminee käyttäen Java - FRNClienttia niin sitten ei ole hätää. Jos aloitteleva Linux - käyttäjä ja haluaisit Java - FRNClientin käyttöösi niin lue tarkkaan https://www.frn.fi/javafrnclient - sivun pikaohjeet tai kysy minulta sähköpostitse tai tämän keskustelu foorumin kautta yksityisviestiä käyttämällä.

Joten terminaalissa vain…
apt --purge remove alsa*
ja
apt install pulseaudio

Tämän jälkeen ei tarvitse miettiä toimiiko äänet vaiko ei ja sanon että muhkeat ovat, soudit korvissa!